7 wrz 2014

38

To już pół roku?! Zatem czas na KONKURS!


Pół roku to nie jest duża ilość czasu. Ten jednak leci nieubłaganie i ani się obejrzałem, a już sześć miesięcy prowadzę ten blog i nadal sprawia mi tyle przyjemności ile na początku. Poznałem świetnych ludzi, pasjonatów i maniaków takich jak ja. Mam swoje ulubione blogi na które wchodzę regularnie, ale nie wszystkie komentuję, wiecie, że nie mam w zwyczaju komentować książki, która mnie nie interesuje :D Dzięki, że jesteście ze mną i czytacie moje wypociny, które czasem są lepsze, a czasem gorsze - nikt nie jest perfekcyjny. Nigdy nie spodziewałem się takiego odzewu, więc cieszy mnie każde wejście i każdy komentarz, jaki pozostawiacie ;D Przyjęliście mnie z otwartymi ramionami i szybko Was nie opuszczę, jeszcze raz Wam za to dziękuję!

Dlatego postanowiłem uczcić jakoś tę rocznicę i Was nagrodzić, oczywiście książkowo :D Do wygrania dwie, wakacyjne nowości, jedna typowo dla mężczyzn, druga dla kobiet. Nie ma żadnych wymagań, dziwnych pytań i kreatywnych odpowiedzi - książki są dla Was, za Waszą aktywność :) Zapraszam!


1. Organizatorem jak i fundatorem nagrody konkursu jest właściciel bloga Kamil Czyta Książki (http://kamilczytaksiazki.blogspot.com).
 
2. Nagrodą w konkursie jest do wyboru: egzemplarz książki Bot. Maksyma Kidruka i Zatoka tajemnic Rosanny Ley. Książki są nowe, zadbane, wysyłane do zwycięzców przez organizatora konkursu na jego koszt.
3. Konkurs odbywa się od dnia dzisiejszego (07.09.2014) do 21.09.2014 do godziny 23:59. Wyniki zostaną podane najpóźniej 3 dni po zakończeniu konkursu. Na odpowiedź zwycięzców czekam 3 dni, potem wybieram kolejnych.
 
     4. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu: 
       - Wyrazić chęć udziału w konkursie 
      - Podać nick pod jakim się zgłaszasz 
     
    5. Nie ponoszę odpowiedzialności za zgubienie przesyłek z nagrodą przez Pocztę Polską. Adres wysyłki powinien znajdować się na terenie Polski.
     6.Aby konkurs się odbył, musi być minimum 20 zgłoszeń.
 
     7. Zwycięzców będzie dwóch, wybranych drogą losowania. Pierwszy z nich będzie mógł wybrać książkę, którą pragnie, drugi natomiast (jeśli będzie chciał) weźmie tę pozostałą ;)
 
     8. Nie wysyłam książek za granicę.

9. Losowania dokona Ręka Losująca, czyli moja Luba i z tego spektakularnego wydarzenia pokażemy Wam zdjęcia :D

Dołączenie do obserwatorów, umieszczenie baneru konkursowego na swoim blogu, fanpejdżu, udostępnienie informacji o konkursie i polubienie fanpejdża mojego bloga nie jest obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli dacie znać co i jak, gdzie się da :) I na koniec, baner, a Wam życzę powodzenia! :D 
 
 

38 komentarzy:

  1. Oczywiście się zgłaszam :) Mój nick jak w nazwie - tanayah czyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się pod nickiem "Czytalski"

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie, że się zgłaszam :)
    obserwuję jako: Doomisia♥
    banerek wstawię w wolnej chwili na bloga :))
    I tak w ogóle to gratuluję tej półrocznicy bloga :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę ten konkurs na klatę! :D
    Obserwuję jako : Adriana B
    Baner się pojawił na blogu
    I w ogóle, by kolejne półrocza były jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W konkursie udziału nie biorę, bo jak wiesz "Bota" już mam, ale życzę Ci dalszego zapału do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję półrocznicy :) Życzę konsekwencji i wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. RAZ JUŻ WYGRAŁAM U CIEBIE, WIĘC DAM SZANSĘ INNYM:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pół roku blogowania :)
    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wziąć udział, ale swojego Bota już mam, więc życzę powodzenia w tym konkursie i zorganizowania kolejnego z okazji rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby prowadzenie bloga jeszcze długo sprawiało Ci przyjemność, ale i tak będą chwile zwątpienia, obyś je pokonał - Gratuluje :)

    Ps wiem co pisze, ja już prawie 3 lata mam swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję tego półroczku i życzę Ci setki kolejnych :)
    i do konkursu też się zgłoszę - może uda się wygrać :)

    banerek zaraz wstawię na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział :)
    Zgłaszam się pod nickiem Niko N.
    Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i przede wszystkim wytrwałości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pół rocznicy :)

    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako : Elenkaa_
    Baner w zakładce konkursy na blogu: http://pasion-libros.blogspot.com/p/konkursy-w-ktorych-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Obserwuję / Mój nick: Edyta Chmura
    Wieść o konkursie popłynęła dalej na fb :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się pod nickiem ''villemo''

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, nick: Angie Wu :) Marzy mi się "Zatoka tajemnic" <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Obserwuję : Sylwka S.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, mam nadzieję, że kolejne pół roku też będziesz z nami:) Zgłaszam się! Nick: Veroniqusia Waters

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się jako Alicja Dominika :)
    Bloga już obserwuję, a baner wstawię zaraz na bloga.
    Gratuluję pół roczku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Pola Polaczek
    Link na moim koncie na FB: https://www.facebook.com/iza.wicz
    Pozdrawiam, izka3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Siemka. Uprzejmie wyrażam chęć wzięcia udziału. ;) Standardowo - jestem jako Machina.

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też bym chciała. basickak

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że się zgłaszam!
    Gosiek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    Nick: Oblicza Rozy
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szanse raczej marne, ale mam chrapkę na Zatokę... Kreatynka

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    Nick: brisingr M
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, ja również się zgłaszam, co mi tam. :D Nick to oczywiście Kaś.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się obserwuje jako Emila Kejna nick emila. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się. Nick: MarcelinaCzyta. ;)
    Pozdrawiam i gratulacje, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się;)
    Nick; milanka 13
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj marzy mi się "Zatoka tajemnic"... zgłaszam się więc pod nickiem magdalenardo.

    Banerek w pasku bocznym na moim blogu www.biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com

    Gratuluję półrocznicy :) Życzę udanego dalszego blogowania i samych przyjemności z tworzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako hii pstaah

    OdpowiedzUsuń
  33. Również się zgłaszam! :)
    Sterta gier ;)

    OdpowiedzUsuń