3 lip 2015

0

Konkurs z okazji 100 000 wyświetleń!


Dzięki Wam licznik odwiedzin bloga przekroczył magiczne sto tysięcy. Czy to coś zmienia? Oczywiście, że nie! Jednak to bardzo fajne uczucie, gdy widzisz jak z kolejnym dniem statystyki rosną jak na drożdżach, i jednak sporo osób czyta Twoje posty. Minął ponad rok i 3 miesiąc od chwili założenia bloga i od samego początku, prowadzenie strony sprawia mi taką samą przyjemność - w głównej mierze, to właśnie dzięki Wam! :) Stąd czas na nieco przyjemności - czyli konkurs!


1. Organizatorem konkursu jestem ja, Kamil, właściciel bloga Kamil Czyta Książki.

2. Sponsorem nagród jestem ja sam :)

3. Konkurs trwa od 3 lipca 2015 do 17 lipca 2015 roku, czyli równe dwa tygodnie.

4. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zgłoszenie swojej osoby przez, pozostawienie nicku i adresu mailowego, na który wyślę wiadomość o nagrodzie.

5. Nagrody wysyłam na wskazany adres na mój koszt. Nie wysyłam paczki za granicę.

6. Zwycięzców będzie dwóch, wybranych przez drogę losowania Ręki Losującej. Pierwsza nagroda to książka potężna, czyli "Okularnik" Katarzyny Bondy. Drugą nagrodą będzie gra planszowa "Asteriks: Wielka wyprawa"

7. Nie wymagam polubienia strony na FB, udostępnienia postu, jednak będzie mi bardzo miło, jeśli roześlecie informacje o konkursie gdzie się da.

Jak wyraźnie widać, nie musicie się trudzić i wymyślać pięknych i dobrze napisanych odpowiedzi na dziwne pytania konkursowe - wystarczy, ze wyrazicie chęć udziału w konkursie - to wszystko! Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam powodzenia! :) Do następnych 100 tysięcy wyświetleń! ;) 




0 komentarze:

Prześlij komentarz