11 wrz 2015

0

Wyniki konkursu z Królem Wron!

Kilka tygodni temu pochwaliłem się Wam, że logo mojego bloga widnieje na okładce książki "Król Wron". Chwilę później zorganizowałem konkurs, w którym do wygrania był jeden egzemplarz tej właśnie powieści. Waszym zadaniem było opisać swoją ulubioną baśń i uzasadnić swój wybór. Nadeszło siedem tekstów, z których wraz z Lubą musieliśmy wybrać ten jeden, jedyny. Zapraszam na wyniki konkursu z "Królem Wron"!


Obradowaliśmy, kłóciliśmy się, zarzucaliśmy się argumentami, ale w końcu wybraliśmy zwycięzcę. Nie było łatwo, wszystkie nadesłane odpowiedzi były naprawdę fantastyczne, jednak zwycięzca mógł być tylko jeden. A został nim..

Michał Makuch!

"Trudno jest wymienić ulubioną baśń. Jest wiele opowieści, które kształtowały mnie w dzieciństwie i do dnia dzisiejszego odczuwam ich wpływ na swój światopogląd. Wiele zawdzięczam Małemu Księciu, Piotrusiowi i Dzwoneczek, a także paru innym, lecz to nie oni będą wymienieni jako mój kandydat. Chciałbym, jako ulubioną baśń, zaproponować "Rudą Sforę" Mai Lidii Kossakowskiej. Za oryginalność świata przedstawionego, ukazanie egzotycznych dla nas wierzeń, barwnych i zapadających w pamięć bohaterów, ale przede wszystkim za udowodnienie, że również współcześnie można napisać pełnoprawną baśń ze wszystkimi gatunkowymi znamionami. Baśń nie umarła, jednak nie sprzedaje się tak dobrze, by autorzy decydowali się na tę konwencję. Pani Kossakowska napisała coś mocno chwytającego za serce. Często wracam i oczywiście polecam."

Serdecznie Ci gratulujemy, a ja czekam na Twojego mejla z adresem na który mam wysłać książkę! :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz