20 sie 2015

0

Konkurs z "Królem Wron"!


Nie tak dawno mieliście okazję poczytać mój tekst o pewnej książce, pewnego autora. Pewne wydawnictwo chciało zaistnieć, wydać swoją pierwszą cegiełkę. Zdecydowali się na stworzenie projektu na jednym z portali crowfundingowych, gdzie postawili przed sobą niezwykle ambitne zadanie - uzbierać ponad 17 000 złotych, wydać pierwszą książkę i w małej miejscowości Sidra spełnić swoje marzenia. Ja, co mogę powiedzieć z wielką przyjemnością byłem świadkiem tego wydarzenia i cóż mogę więcej powiedzieć. MadMoth Publishing rozpoczęło swoją pracę, wydając "Króla Wron" Szymona Kruga.

Parę dni temu dotarła do mnie paczka. Dwie książki, zapakowane w szary papier, przewiązane sznurkiem. Radość dla mnie tym większa, że po raz pierwszy mogłem ujrzeć logo mojego bloga na okładce książki.  Jeden egzemplarz jest dla mnie, drugi dla Was. I właśnie teraz chciałbym wszystkich Was zaprosić do udziału w konkursie, w którym do wygrania, a jakże jest książka Szymona Kruga "Król Wron".

O czym jest ta książka? Adam jest zwyczajnym facetem. Pracuje w wydawnictwie, ma swojego ukochanego psa, mieszka w cichej i spokojnej okolicy. Ma przyjaciela, Eliasza, na którego zawsze może liczyć. Prowadzi nudne i zwyczajne życie szarego Kowalskiego, który nikomu nie wadzi ani nie przeszkadza. Wszystko zmienia się jednego wieczoru, przez jedną, małą, niepozorną wronę. Splot następujących po sobie zdarzeń przypomina powieść fantastyczną, jednak znajdziemy tutaj elementu kryminału, thrillera, a nawet horroru w starym, dobrym stylu. Szpitale psychiatryczne, stwory i potwory, szaleńcze ucieczki i wyraziste postacie, które w tym wszystkim muszą się odnaleźć. 

Moją recenzję przeczytacie TUTAJ. Rozmowę z autorem, Szymonem Krug TUTAJ.

Blurb okładki rozpoczyna się zdaniem "Król Wron jest połączeniem klasycznego urban fantasy z motywami tradycyjnie należącymi do baśni" i właśnie z tym zdaniem będzie związane pytanie konkursowe.

Jaka jest Twoja ulubiona baśń? Swoją odpowiedź uzasadnij w kilku zdaniach.


Na Wasze odpowiedzi czekam przez okrągłe dwa tygodnie, czyli do 3 września 2015.
Proszę, byście umieścili je pod tym postem, w komentarzach.
Zwycięzcą zostanie jedna osoba, wybrana przez Jury w składzie Luba&Kamil

To tyle, czekam na znakomite odpowiedzi, ogłaszajcie nowinę o konkursie gdzie się da! :D A zdjęcie pod spodem prezentuje, być może, Twoją nagrodę!



0 komentarze:

Prześlij komentarz