2 lis 2015

0

Podsumowanie października


Brr! Nadszedł listopad. Zimno, zimniej, będzie jeszcze zimniej. Październik powoli odchodzi w zapomnienie, ale wszystkim Wam chciałbym przypomnieć co działo się przez te 31 dni. Książek więcej niż we wakacje, z drugiej strony czasu jakby mniej i nie wszystkie książki, które chciałem skończyć zostały przeczytane. W kolejce czekają jeszcze trzy inne i nie mogą się doczekać. Mam nadzieję, że w listopadzie będzie trochę inaczej. Zapraszam Was na małe podsumowanie października!



W październiku przeczytałem:

1. Peter V. Brett - Tron z czaszek. Część I [RECENZJA]
2. Michael Krefeld - Zaginiony [RECENZJA]
3. Sharon Kay Penman - Słońce w chwale [RECENZJA]
4. Stanisław Lem - Niezwyciężony [RECENZJA]
5. Mercedes Lackey, Larry Dixon - Rycerz Sowy [RECENZJA]

A w co graliśmy?

Zlot pingwinów od wydawnictwa Egmont [RECENZJA]
Żółwie w Galapagos, również od wydawnictwa Egmont [RECENZJA]

W zeszłym miesiącu odwiedziliście mnie ponad 6000 razy, za co Wam pięknie dziękuję! Na fejsbukach jest Was 730, WOW! Instagram też daje radę, jakoś polubiłem publikować tam fotki :) Z innych postów, bardzo spodobał Wam się ten o wadach prowadzenia bloga książkowego - w sumie to możecie kliknąć link i podać swoje propozycje --> KLIK. W listopadzie wracamy wraz z Lubą do życia i prężnie działamy, w końcu jesień to idealna pora na czytanie, prawda?


0 komentarze:

Prześlij komentarz