31 sty 2015

0

Podsumowanie pierwszego miesiąca 2015 roku!


Styczeń właśnie mija i w końcu możemy się przyzwyczaić, że mamy już 2015 rok! Luty to czas sesji, latanie za wykładowcami i błaganie o zaliczenie :D Mam nadzieję, że nie będzie tak źle, i wraz z Lubą zdamy wszystko śpiewający, tak samo wszyscy z Was, którzy jeszcze studiują. Czas podsumować mijający miesiąc - styczeń nie jest szałowy - mało czytałem, właśnie ze względu na sesję i dlatego wyniki książkowe nie są tak oszałamiające. Napisałem cztery teksty nieksiążkowe, z czego niezwykle się cieszę, bo w końcu mam ciut więcej pomysłów na porady i felietony. Nie ma co przedłużać, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam książkowego lutego :D


W styczniu przeczytałem:

1. Stephen King - Przebudzenie
2. Andrzej Ziemiański - Pomnik cesarzowej Achai. Tom IV
3. Olga Tokarczuk - Księgi jakubowe - dawno nie widziana, wysoka ocena 9!
4. Vincent V. Severski - Nieśmiertelni
5. Marek Orłowski - Samotny Krzyżowiec. Miecz przeznaczenia
6. Kate Elliott - Królewski Smok

Bywało gorzej, bywało lepiej, jednak ja jestem zadowolony :D Zwłaszcza, że pozostałe teksty Was bardzo zainteresowały, w szczególności o największych bibliotekach na świecie i narzędziach dla blogera. Garść statystyk - przybyło 4 nowych obserwatorów, na FB jest już Was ponad 540 osób! WOW! odwiedziliście mnie około 6300 razy co jest wynikiem niezwykle zadowalającym, bo takie statystyki na początku bloga przyjąłbym w ciemno ;D

Na początku stycznia ciut narzekałem, że nie będę miał co czytać w najbliższych dniach, jednak współpraca z wydawnictwami to rzecz zaskakująca i nigdy nie wiesz kiedy możesz oczekiwać ciekawych egzemplarzy. Tak było i w tym miesiącu, gdzie otrzymałem masę cudownych lektur - ich recenzję już wkrótce! Zbliżamy się do pierwszej rocznicy mojego blogowania i już teraz mogę Wam powiedzieć, że będą konkursy, niespodzianki i dużo dobrego - wszystko dla Was :D

Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić Was do czytania moich tekstów, odwiedzania bloga i oczywiście śledzenia fanpejdża na FB, bo tam dużo więcej informacji z mojego życia i jeszcze więcej książków :D Zapraszam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz