31 maj 2015

0

Podsumowanie kapryśnego maja!






Dlaczego maj był kapryśny? Przeczytałem za dużo książek. Miesiąc rozpocząłem z niesamowitą werwą i natchnieniem, czytałem sporo, później przyszedł kac książkowy, który uniemożliwił mi czytanie czegokolwiek przez parę dni, później znowu renesans czytanie gdzie popadnie. Czerwiec upłynie pod znakiem nieuchronnie zbliżającej się sesji, która w tym roku nie będzie już taka łatwa, jak to miało miejsce w zeszłym roku. Może być trochę mniej książek, niż gier, właśnie dlatego, że planszówki zajmują mniej czasu niż czytanie :) Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do przeczytania krótkiego podsumowania maja!


Przeczytane:

1. Mai Jia - Szyfr [RECENZJA]
2. Charlie Huston - Skinner [RECENZJA]
3. Modris Eksteins - Taniec w słońcu [RECENZJA]
4. Joni Rendon, Shannon McKenna Schmidt - Sekretne życie pisarzy [RECENZJA]
5. Adam Brookes - Noc ślepowrona [RECENZJA]
6. Matther Matther - Kroniki Atopii [RECENZJA]
7. Shaun Usher - Listy niezapomniane [RECENZJA]
8. William Lashner - Z krwi i kości [RECENZJA]
9. Roger Zelazny - Kroniki Amberu Tom II [RECENZJA]

Wynik dobry, nawet bardzo dobry! Wynik rozpoczęcia dwóch książek w poprzednim miesiącu :) Jak zwykle, nie tylko czytam, ale i gram - wraz z Lubą próbowaliśmy dostarczyć LIST MIŁOSNY, a ja sam próbowałem swoich sił z GÓRSKIMI TROLLAMI. Sztuka również była obecna w maju i postanowiłem pokazać Wam 10 NAJDROŻSZYCH OBRAZÓW ŚWIATA - co ciekawe, listę musiałem zmieniać na dwa dni przed jej opublikowaniem. Jeśli chcecie za co ludzie płacą grube miliony, klikajcie w powyższy link. Wraz z Lubą spłodziliśmy tekst o PIĘCIU OZNAKACH, ŻE ŻYJESZ Z MOLEM KSIĄŻKOWYM - tekst o tyle ciekawy, że podzieliliście się na dwie grupy, pierwsza a z nich zgadzała się z tym tekstem w stu procentach, natomiast druga grupa powątpiewała, czy faktycznie są prawdziwymi molami książkowymi :) Może będzie część druga i przekonam Was, że jednak możecie się tak nazywać? Kto wie.

Garść statystyk! W maju odwiedziliście mnie ponad SIEDEM TYSIĘCY razy, za co Wam serdecznie dziękuję! Wg GA jest Was około 3100 osób, co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że mój blog i moje pisanie staje się co raz lepsze - miesiąc temu było Was 2500 :) Mam nadzieję, że będzie Was przybywać i będziemy prowadzić długie dyskusje pod postami :D W maju rozpocząłem pracę w serwisie o grach planszowych Board Times - co może skutkować większą liczbą recenzji gier - co mnie niezwykle cieszy, w końcu to właśnie tego typu gry zajmują na blogu, oprócz książek, najwięcej miejsca. Moja pierwsza recenzja w serwisie już niebawem :)

To tyle, już jutro czekać na Was i na Wasze komentarze będzie recenzja niezwykłej gry planszowej, swoistego must have dla wszystkich maniaków :) Stay tuned! Cześć!

0 komentarze:

Prześlij komentarz