1 wrz 2015

0

Podsumowanie sierpnia!


Sierpień był bardzo pracowity, ale nie pod względem czytelniczym. Przeczytałem bardzo mało, pisałem jeszcze mniej. Obiecałem poprawę, ale ni wyszło mi to zbyt dobrze. Myślę, że jeszcze dwa, trzy tygodnie i wrócę do normalnego pisania, a posty będą pojawiać się tak jak kiedyś, czyli co mniej więcej dwa dni. Koniec sierpnia to jednocześnie początek szkoły, wszyscy licealiści i gimnazjaliści zasiądą znów do szkolnych ławek, a studenci.. będą się cieszyć jeszcze jednym miesiącem wolnego. Zleci bardzo szybko. Niestety.


W sierpniu przeczytałem:

1. Maryla Szymiczkowa - Tajemnica domu Helclów [RECENZJA]
2. Oscar Wilde - Portret Doriana Graya [RECENZJA]
3. Krzysztof Koziołek - Furia rodzi się w Sławie [RECENZJA]
4. Brandon Sanderson - Droga Królów [RECENZJA]
5. Kevin Kwan - Bajecznie bogaci Azjaci [RECENZJA]
6. Øystein Stene - Wyspa zombie [RECENZJA]

Wiem, liczbowo fajnie to wygląda, sześć książek, z tego jedna ponad 800-stronicowa. Tylko jest jeden, mały szkopuł - 2/3 powyższych pozycji skończyłem lub rozpocząłem czytać w ubiegłym miesiącu. Przez pracę cierpię na chroniczny brak czasu, ale staram się jak mogę!

Oprócz recenzji książek mieliście okazję poczytać o interaktywnej wystawie w jednym z chińskich muzeów [KLIK], a dla co bardziej odważnych - możecie podjąć się wyprawy do Mordoru, na planszy oczywiście. Kolejna, dwudziesta szósta już odsłona cyklu Kamil gra :) [KLIK].

Za dwa dobiega końca konkurs z książką "Król Wron". Wystarczy odpowiedź na jedno pytanie, a powieść, na której znajdziecie logo mojego bloga powędruje do kogoś z Was, serdecznie zapraszam wszystkich do udziału! [KLIK].

Mimo że ruch na stronie jest zbyt duży, licznik wyświetleń wskazał ponad 5200 wizyt w ubiegłym miesiącu! Dziękuję, że i tak wchodzicie na mojego bloga, w końcu to Wy mnie motywujecie :) Co cieszy jeszcze bardziej, na fejsie jest Was ponad 700! Kiedy dobijemy do okrągłego tysiączka? Mam nadzieję, że już wkrótce! Tymczasem Was żegnam i życzę udanego, czytelniczego września! Oby w blogosferze książkowej było mnóstwo, świetnych recenzji! Hoł!


0 komentarze:

Prześlij komentarz