24 gru 2014

0

Życzenia świąteczne!


Kochani! Święta to magiczny czas, niezwykle rodzinny, ciepły i wyjątkowy. Wspólne przygotowanie kolacji wigilijnej, łamanie się opłatkiem, szczere życzenia i oczywiście prezenty. Czegóż mogę Wam życzyć? Książek macie tyle, że na półkach zalega mnóstwo, nieprzeczytanych tytułów. Może powinniście dostać nowe półki na następne powieści? W 2015 roku przybędzie nam mnóstwo nowych książek, które musimy, naprawdę musimy mieć.

Co do moich osobistych refleksji - jestem niezwykle mocno usatysfakcjonowany, że zdobyłem się na ten krok i założyłem bloga. Daje mi wiele frajdy i ciągle mam nowe pomysły jak go rozwijać, by nie zawiewało nudą. Mówiąc serio - na blogu literackim nie może być tylko recenzji książek - tylko czy wtedy jest to blog literacki? Życzę Wam moi Drodzy, byście pisali swoim stylem, tak jak lubicie, szczerze i od serca. Nie bójcie się podejmować nowych wyzwań, piszcie co myślicie, nawet jeśli jest to recenzja krytyczna. Bądźcie sobą!

Spędźcie te święta w rodzinnym gronie. Książki mogą poczekać, one nigdzie nie uciekną. Cały rok gdzieś ganiamy, jesteśmy zajęci i wiecznie nie mamy na nic czasu. Warto poświęcić te dwa dni, by zapamiętać je na cały, przyszyły rok. Jesteśmy molami książkowymi, jednak nawet tak dobry i szlachetny nałóg można utemperować. Choćby na chwilę!

Cieszcie się i radujcie, a za tydzień mocno wybawcie, w końcu to będzie ostatni dzień 2014 roku! :D
Wielkie podsumowanie tego roku, plany na ten przyszły i wszystko inne - już wkrótce :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz