1 lis 2014

0

Podsumowanie targowego października!


Październik to czas studenckich powrotów na uczelnie, a dla książkowych maniaków, to jeden z lepszych miesięcy w roku. Wszyscy czekali na Targi Książki w Krakowie, pierwszy raz międzynarodowe, jednak nie z tego powodu zapamiętamy je na długi czas ;) Osobiście bardzo się cieszę, że mogłem poznać niektórych z Was i zamienić parę słów. Mam nadzieję, że spotkamy się przy najbliższej okazji. Nie ma co przedłużać i zapraszam na listę książek, które przeczytałem i na garść STATYSTYK.




W październiku przeczytałem:

1. Isabel Allande - Ripper. Gra o życie. [KLIK]
2. Janusz Leon Wiśniewski - Ślady [KLIK]
3. Andrzej Sawicki - Honor Legionu [KLIK]
4. Stephen Hawking - Wszechświat w skorupce orzecha. [KLIK]
5. Warren Ellis - Wzorzec zbrodni [KLIK]
6. Antoni Ferdynand Ossendowski - Lisowczycy [KLIK]

Identyczną ilość książek przeczytałem w zeszłym miesiącu :D Chyba się uparłem, ale w październiku były zawirowania ze studiami, targi spędzały sen z powiek i nie mogłem się skupić na czytaniu, napisałem trzy teksty nie związane z recenzjami. No i podyskutowaliśmy chwilę jakie macie ulubione gry planszowe i karciane z dzieciństwa, bardzo miło się wymieniało wspomnieniami :)

Czas na punkt zapalny czyli statystyki :D Przybyło 8 nowych obserwatorów, za co Wam serdecznie dziękuję, każdemu z osobna :) Jesteście moją motywacją :D Odwiedziliście mnie 7558 razy! Dostaję wiadomości z pytaniem jak ja to robię, że licznik odwiedzin idzie do góry tak szybko? Zawsze odpowiadam, że nie wiem, ja od początku mam poustawiane w bloggerze i na wypadek w html-u, żeby nie liczyło moich wejść. To wyłącznie Wasza sprawka :D

Jedyne co pozostaje mi życzyć, to ciepłego listopada i owocnych spotkań z książką, trzymta się!


0 komentarze:

Prześlij komentarz