31 mar 2015

0

Podsumowanie marca!


To już? Serio? Tak szybko to leci? Ledwo co świętowaliśmy nadejście nowego roku, ledwo co mój blog skończył roczek, a tu już koniec marca?! Kiedy to zleciało?! Jestem w szoku, być może jak niektórzy z Was, jednak wraz z końcem miesiąca muszę podzielić się z Wami moimi wynikami. Marzec minął bardzo intensywnie, sporo recenzji, dużo innych tekstów i gry planszowe, które zaraz po książkach grają pierwsze skrzypce na tej stronie. Z niecierpliwością czekam na prawdziwą wiosnę, wysokie temperatury i wypady nad Wisłę, by na chwilę zwolnić tempo i poczytać w ciszy i spokoju, przerywanych głosem Lubej i podjadaniem czegoś dobrego. Ach.. rozmarzyłem się. Tak czy inaczej, zapraszam Was na podsumowanie marca!




W ciągu tych trzydziestu jeden dni przeczytałem:

1. Król Wron Szymon Krug [RECENZJA]
2. Maszynopis z Kawonu Tomasz Kowalczyk [RECENZJA]
3. Londyn podziemny Peter Ackroyd [RECENZJA]
4. Maszyna do pisania Katarzyna Bonda [RECENZJA]
5. Szepty zmarłych Simon Beckett [RECENZJA]
6. Czarny Wygon: Słoneczna Dolina Stefan Darda [RECENZJA]
7. Anatomia Kłamstwa Phil Houston [RECENZJA]
8. Kroniki Amberu Tom I Roger Zelazny [RECENZJA]


Wow! Osiem książek, to naprawdę dobry wynik! Do tej poty czytałem średnio 5-6 książek na miesiąc, a wynik osiągnięty w tym miesiącu należy do jednych z najwyższych w mojej karierze :D Jestem naprawdę dobrej myśli, że w kwietniu będzie podobnie, bo następne miesiące wypełnią się innymi obowiązkami. Marzec to typowy miesiąc przejściowy na studiach - kończy się sesja, zaczyna drugi semestr, wszystko jest spowolnione i opóźnione. Stąd duużo wolnego czasu! Jak widać, nie obijałem się :D

Pograłem trochę w gry! Tutaj znajdziecie link do świetnej gry imprezowej [KLIK], a tutaj do gry z elementami licytacji, trzymanej w konwencji PRL-u [KLIK]. Oczywiście możecie też poczytać o rysunkach, które zostały wykonane po zażyciu narkotyków! Wiecie, że od LSD nie da się uzależnić? [KLIK] Przeczytajcie również wywiad z Szymonem Krug, który zbiera fundusze na wydanie swojej debiutanckiej powieści - należy się mu jak nikomu! Jego powieść jest naprawdę dobrze napisana i przemyślana, a fabuła jedyna w swoim rodzaju. O tym i innych etapach powstawania książki oraz pisarskich nawykach Szymona poczytacie tutaj [KLIK]. A na koniec pochwalę się moją biblioteczką! Za rok, znowu to zrobię.. [KLIK]

I oczywiście KONKURS ! ! ! Do wygrania super nagrody, a czasu niewiele! Pamiętajcie, że macie go do końca 7 kwietnia! Po tym czasie, wraz z Lubą zdecydujemy kto zasłużył na główną nagrodę w pierwszym, rocznicowym konkursie bloga! :D

Na koniec garść statystyk, bo bez tego ani rusz - 215 obserwatorów, 557 osób na fejsie (WOW!) i ponad 8,500 wejść na bloga. Jesteście super, dzięki! :D Wg GA jest Was około 1500, czyli dokładnie tyle osób wchodzi i czyta tego bloga, dzięki jeszcze raz! :D

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam wspaniałego kwietnia, mnóstwa książek do przeczytania i genialnych recenzji, o które będą się zabijać największe gazety w Polsce! Trzymajta się!

0 komentarze:

Prześlij komentarz