2 paź 2015

0

Podsumowanie września!


Październik to miesiąc studentów. Wszyscy wracamy na uczelnie, zaczynamy wdrażać się w nowy rok akademicki, a wykładowcy zaczynają straszyć kolokwiami. Październik będzie miesiącem większej aktywności z mojej strony, skończyłem wakacyjną pracę, mogę w zupełności, choć przez chwilę, oddać się czytaniu. Zapraszam na podsumowanie ostatniego miesiąca studenckich wakacji.


Przeczytałem:

1. Księga stylu Coco Channel - Karen Karbo [RECENZJA] - pierwsza recenzja Lubej!
2. Dżungla - Dariusz Sypeń [RECENZJA]
3. Droga do Nawii - Tomasz Duszyński [RECENZJA]
4. Jak złapać rosyjskiego szpiega? - Naveed Jamali [RECENZJA]

Tak, tylko cztery książki, w tym jedna recenzja Lubej, która świetnie sobie poradziła z tekstem. Może uda mi się ją namówić na jakiś cykl? Od października będzie lepiej, a i wyniki skoczą. Mam kilka pomysłów na teksty i konkursy oraz różne, czasem dziwne inicjatywy. Tymczasem wracając do podsumowania - około 5500 wejść w ciągu ostatniego miesiąca, na fejsbukowym fanpejdżu jest Was już 718 i z każdym kolejnym dniem przybywają nowe osoby. Dzięki!

Co do planszówek. Trafiły się dwie recenzja, w tym jedna gry, którą powinien znać każdy, kto choć raz słyszał o takim hobby. Carcassonne, bo o tej grze mowa, okazała się znaną i popularną grą wśród moich czytelników :) Link do recenzji znajdziecie tutaj [KLIK]. Druga gra, "Belfort" to już ciut cięższy tytuł, ale zasługuje na mnóstwo uwagi. [KLIK]. We wrześniowej topce 5 różnych ciekawych rzeczy ze świata książek i literatury możecie poczytać o 5 najgłupszych książkach dla dzieci. Wierzcie mi, jest głupio i dziwnie. [KLIK].

To tyle. Myślę, że październik będzie o niebo lepszy :) A wiadomość dla Was jest następująca - wraz z Lubą wybieramy się na Targi Książki w Krakowie, które już za 3 tygodnie :D Do zobaczenia!

0 komentarze:

Prześlij komentarz